Meer weten over onze aanpak? Meer info nodig? Bel ons op +32 (0)53 70 14 24 Contacteer ons via e-mail

Op 2 april staan we even stil bij wereldautismedag. 


We blikken terug op een inleefsessie die enkele teamcoaches recent volgden. 
Tijdens deze inleefsessie ASS (autismespectrumstoornis) konden deelnemers ervaren hoe het is om autisme te hebben.

De sessie bood inzicht in de uitdagingen en prikkels die mensen met autisme dagelijks ervaren.
Een heel interessante inkijk voor onze teamcoaches die instaan voor de dagdagelijkse begeleiding van (onder andere) mensen met autisme.
Daarnaast werden de ervaringen van de deelnemers aangevuld met echte verhalen van mensen met autisme.

Door het aanbieden van dergelijke sessie hopen we het bewustzijn te vergroten en willen we handvaten aanreiken om de werknemers op de best mogelijke manier te ondersteunen. 

Een greep uit de reacties: "Een heel erg boeiende ervaring! Een sessie die elke coach zou moeten volgen! Super interessant!"

Deze website maakt gebruik van cookies, waarbij o.a. bezoekersstatistieken gemeten worden. Meer info